Jeg har beskæftiget mig fuld tid med Facebook marketing siden 1. januar 2012 - siden 2013 udelukkende med rådgivning og undervisning i Facebooks annoncesystem.
Mine kunder er typisk mellemstore og store virksomheder, organisationer og myndigheder; ofte med komplekse kommunikationsbehov og lang vej til en konvertering - hvis der overhovedet er en fast defineret konvertering.
Foruden at afholde egentlige kurser internt i virksomheder bruger mine kunder mig til løbende sparring - både i forhold til egne kampagner og arbejdsgange, men også til at give en uvildig evaluering af eventuelle bureauers arbejde; ligesom bureauer bruger mig hvis der er behov for en specialist.
Jeg tager kun i stærkt begrænset omfang konkrete annonceringsopgaver ind og i så fald kun hvis det lige brænder på hos en kunde og jeg synes, at opgaven er interessant. Ellers er mit mål at lære folk at gøre tingene selv.
Jeg er tilknyttet som underviser på IBC Kolding, IBA Kolding, DMJX (Journalisthøjskolen) samt på flere forskellige kommunale- og/eller regionale iværksætterforløb.