Mange tak for mention Mikael 🙂 Jeg er faktisk autodidact selv, har aldrig været på kursus eller lign.
Kurset du nævner kan fint anbefales, gratis og let tilgængeligt. Jeg har også lavet et kursus på 6 timer, der ligger på Golearn.dk (dvs. man skal købe adgang), hvor jeg kommenterer med lidt mere forretningsmæssig tilgang kombineret med at det er ud fra danske forhold.
Og ellers kan jeg blot anbefale at sætte tid af til at nørde det. Brug en aften her og der på at kigge på data, og husk hele tiden at vurdere rapporterne ud fra “ud fra disse data, hvad kan jeg så ændre på sitet eller min markedsføring, som vil give værdi”. Ellers bliver det bare en masse tid på at kigge på tal, uden at det giver værdi.
Mange tak for mention Mikael 🙂 Jeg er faktisk autodidact selv, har aldrig været på kursus eller lign.
Kurset du nævner kan fint anbefales, gratis og let tilgængeligt. Jeg har også lavet et kursus på 6 timer, der ligger på Golearn.dk (dvs. man skal købe adgang), hvor jeg kommenterer med lidt mere forretningsmæssig tilgang kombineret med at det er ud fra danske forhold.
Og ellers kan jeg blot anbefale at sætte tid af til at nørde det. Brug en aften her og der på at kigge på data, og husk hele tiden at vurdere rapporterne ud fra “ud fra disse data, hvad kan jeg så ændre på sitet eller min markedsføring, som vil give værdi”. Ellers bliver det bare en masse tid på at kigge på tal, uden at det giver værdi.
Hej Jacob,
Jeg er ikke i tvivl om, at du er selvlært. Du var jo med fra starten, så der var ingen der kunne lære dig det 🙂
Og super vigtig pointe, at data der ikke bliver brugt til noget, er spild af tid.
Mvh.
Mikael