Igen super fedt… Jeg er nok også i den grad målgruppen 🙂
Mht timing så er jeg sikker på, du har ret, Mogens. Men du gør dig selv uret, når du siger at de, der kopierede jer, ikke fik succes fordi deres timing var forkert. De havde samme timing. Jeg tror, de ikke fik succes fordi de begik den fejl kun at lave en kopi (og så er man aldrig foran) og så særligt fordi de tabte pusten og mistede fokus, hvor I fortsatte. Tror snarere, deres manglende succes var, at de ikke blev ved end timing.
Igen super fedt… Jeg er nok også i den grad målgruppen 🙂
Mht timing så er jeg sikker på, du har ret, Mogens. Men du gør dig selv uret, når du siger at de, der kopierede jer, ikke fik succes fordi deres timing var forkert. De havde samme timing. Jeg tror, de ikke fik succes fordi de begik den fejl kun at lave en kopi (og så er man aldrig foran) og så særligt fordi de tabte pusten og mistede fokus, hvor I fortsatte. Tror snarere, deres manglende succes var, at de ikke blev ved end timing.
I øvrigt er her en fed TED talk om netop timing: https://www.ted.com/talks/bill_gross_the_single_biggest_reason_why_startups_succeed
Det tror jeg er en helt rigtig pointe Morten. Vedholdenhed (hvis ellers produktet er OK) er en meget afgørende faktor.