Skal du købe mere viden? – Hvorfor og hvorfor ikke
Skal du købe mere viden? – Hvorfor og hvorfor ikke
Der bliver hele tiden udbudt kurser, konferencer, bøger og produkter, der kan gøre dig klogere. Både indenfor dit hovedfelt, men også indenfor en masse andre områder. Hvornår skal du blive ved at købe og lære, og hvornår er tiden kommet til at fokusere på det, du gør (i stedet for at lære nyt). Det er emnet for dagens Marketers Morgen podcast.
Podcast: Afspil i nyt vindue | Download
Spændende diskussion.. Jeg er helt enig i, at prioritering er utrolig vigtigt – særligt, når der er så mange områder inden for digital marketing efterhånden. Eye on the target – men dertil, tænker jeg også, at man bør prioritere personlig/fagligudvikling uanset hvad. Hvis man ikke holder sig ajour, eller skærper sine kompetencer, så holder man sig ikke konkurrencedygtig.
Jeg får meget inspiration, og meget ny viden både igennem andre og naturligvis mine egne tests og data. Der er mange måder at lære på – kursus, sparring, læsning konferencer og tests. Online marketing er jo en jungle, og selvom man har mange års erfaring, kan der være nogle huller, man har misset – jeg skal ikke forholde mig til et konkret kursus, men selv for en erfaren, kan begynder/letøvede kurser, få noget inspiration eller udfyldt nogle huller ved at deltage i diverse muligheder for at blive klogere.
Vi er meget enige Dennis. Jeg kan dog sagtens forstå at det samtidig kan virke overvældende med alt den information vi har tilgængeligt.